site stats

  مشاهده دمو  وب سایت از طریق دکمه ویدئو بالا 

طراحی سایت وبلاگ سلامت و درمان طرح انفولد

طراحی سایت وبلاگ سلامت یک وسیله ارتباطی بسیار راحت و مفید برای شناسایی پزشکان، مراکز درمانی، کلینیک های پزشکی و غیره است که راهی سریع برای ارتباط بهتر با بیماران، رزرو نوبت به روشی آسان و معرفی مراکز درمانی آنها است و برای خدمات هزینه ها می توان گفت طراحی سایت وبلاگ سلامت یک روش بازاریابی مدرن است. برای داشتن یک سایت وبلاگ سلامت بسیار خوب یاید موارد و خدمات سئو سایت خصوصا سئو سایت وبلاگ سلامت را برای آن در نظر بگیریم.

۴,۹۹۰,۰۰۰ تومان

طراحی سایت وبلاگ سلامت و درمان طرح انفولد با 6 ماه پشتیبانی حرفه ای رایگان مستر وب دیزاین

نوع سایت : وردپرس، ووکامرس

مورد استفاده : می توانیم  اطلاعات فردی، سوابق بیمار، پروسه درمان بیماری و جزئیات دیگر در پرونده پزشکی بیمار را به صورت الکترونیکی در اختیار بیمار قرار دهیم تا پزشک بتواند در هر لحظه به آن دسترسی داشته و در صورت لزوم آنرا به پزشک متخصص دیگری ارجاع دهد.

مزایای این وب سایت : زیبایی و منظم بودن آن ، load شدن سایت با سرعت بالا و…. اشاره کرد.

 

گالری تصاویر این محصول:

کسب درآمد از طراحی سایت وبلاگ سلامت و درمان طرح انفولد

طراحی سایت وبلاگ سلامت یک وسیله ارتباطی بسیار راحت و مفید برای شناسایی پزشکان، مراکز درمانی، کلینیک های پزشکی و غیره است که راهی سریع برای ارتباط بهتر با بیماران، رزرو نوبت به روشی آسان و معرفی مراکز درمانی آنها است و برای خدمات هزینه ها می توان گفت طراحی سایت وبلاگ سلامت یک روش بازاریابی مدرن است. برای داشتن یک سایت وبلاگ سلامت بسیار خوب یاید موارد و خدمات سئو سایت خصوصا سئو سایت وبلاگ سلامت را برای آن در نظر بگیریم. با توجه به اینکه مردم برای حل مشکلات سلامتی خود باید یک دکتر مرتبط با آن مشکل را پیدا کنند، بنابراین اولین راه برای انتخاب را در اینترنت می دانند. امروزهطراحی سایت وبلاگ سلامت حرفه ای برای حوزه سلامت فقط در قالب یک سایت ساده که حاوی شماره تماس و معرفی پزشک نمی باشد. بلکه علاوه بر آن امکانات دیگری نیز فراهم شده است تا بتواند هدف های مورد نظر برای قرار گیری در جایگاه مناسب را فراهم آورد. آنچه برای این نوع سایت های نیاز می باشد دیده می شود.

 

طراحی سایت وبلاگ سلامت

 

مزیت های طراحی سایت وبلاگ سلامت و درمان طرح انفولد

پشتیبانی از پوسته فرزند سئوی بهینه سازی شده اسلایدر‌های دو بعدی سه بعدی
تنظیمات پیشرفته سربرگ ها سازنده فرم تماس ایزی اسلایدر (Easy Slider) برای ساخت اسلایدشو‌های 2 بعدی در عرض چند ثانیه
طرح بندی تمام صفحه و جعبه ای صفحات نمونه کار بینهایت و پشتیبانی از ایجکس قابلیت اسلایدشوهای چندگانه،
تنظیمات پیشرفته تایپوگرافی و فونت ها تنظیمات بینهایت رنگ بندی ها پشتیبانی کامل از ویدئو
تنظیمات شبکه های اجتماعی استایل عمومی ویرایشگر شورت کد
فشرده سازی فایل ها غیر فعال کردن ویژگی ها تنظیمات شبکه های اجتماعی
کاربر پسند بودن مدیریت فونت دلخواه مدیریت فونت آیکون
پشتیبانی کامل از افزونه خبرنامه میل چیمپ پشتیبانی کامل از تقویم و رویدادهای پشتیبانی کامل از افزونه رزرو آنلاین

 

سایت وبلاگ سلامت

 

امکانات منحصر به فرد انفولد

در ادامه با برشمردن امکانات نامحدود این غول دنیای وردپرسی خواهید دید که چرا انفولد (Enfold) اینقدر طرفدار دارد و یکی از پرفروش ترین ها  در جهان است.

 کاربر پسند بودن قالب : با استفاده از صفحه ساز اختصاصی انفولد که در نوع خود بی نظیر می باشد، می توانید با سلیقه خود به بهترین شکل سایت خود را  طراحی کنید.

متناسب با تمام سلیقه ها و کسب و کارها :به دلیل پنل تنظیمات قدرتمند و انعطاف پذی انفولد و همچنین به دلیل مفید بودن آن برای تمامی کسب و کارهای اینترنتی از جمله: شرکتی، فروشگاهی، شخصی، رستوران و…  آن را می توان متناسب با هر سلیقه و کسب و کاری نامید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طراحی سایت وبلاگ سلامت و درمان طرح انفولد”