site stats

  مشاهده دمو  وب سایت از طریق دکمه ویدئو بالا 

طراحی سایت دفتر وکالت طرح سون

برای این که اهمیت بالای یک طراحی سایت دفتر وکالت را برایتان بیان کنیم باید بگوییم که همانطور که میدانید در دنیای پیشرفته و تکنولوژی حال حاضر که اغلب مردم برای انجام فعالیت های خود به دنیای آنلاین رو آورده اند، دیگر در هیج حوزه و کسب و کاری به خصوص وکالت استفاده از روش های تبلیغات قدیمی به هیچ عنوان تاثیرگذار نخواهد بود. اما متاسفانه بسیاری از حقوقدانان که در حوزه وکالت فعالیت میکنند از اهمیت، مزایا و امکاناتی که در یک سایت میتوانند برای مشتریان خود فراهم کنند آگاه نیستند! پس ما اینجا هستیم تا اهمیت داشتم یک وبسایت وکالت را برایتان شرح دهیم.

۲,۹۹۰,۰۰۰ تومان

نوع سایت : وردپرس، ووکامرس

مورد استفاده : برای معرفی دفتر  وکالت و خدمات شرکت که امری ضروری می باشد.

مزایای این وب سایت : زیبایی و منظم بودن آن ، load شدن سایت با سرعت بالا و…. اشاره کرد.

 

گالری تصاویر این محصول:

کسب درآمد از طراحی سایت دفتر وکالت طرح سون

برای این که اهمیت بالای یک طراحی سایت دفتر وکالت را برایتان بیان کنیم باید بگوییم که همانطور که میدانید در دنیای پیشرفته و تکنولوژی حال حاضر که اغلب مردم برای انجام فعالیت های خود به دنیای آنلاین رو آورده اند، دیگر در هیج حوزه و کسب و کاری به خصوص وکالت استفاده از روش های تبلیغات قدیمی به هیچ عنوان تاثیرگذار نخواهد بود. اما متاسفانه بسیاری از حقوقدانان که در حوزه وکالت فعالیت میکنند از اهمیت، مزایا و امکاناتی که در یک سایت میتوانند برای مشتریان خود فراهم کنند آگاه نیستند! پس ما اینجا هستیم تا اهمیت داشتم یک وبسایت وکالت را برایتان شرح دهیم. اولین چیزی که با داشتن یک سایت اختصاصی وکالت شما را از دیگر همکارانتان در این حوزه متمایز می کند، امکان به اشتراک گذاشتن رزومه، برنامه کاریتان، آدرس و راه های ارتباطی آنها با شما است که شما بدین وسیله میتوانید به مخاطبان خود کمک کنید تا تجربه بهتری از همکاری با شما داشته باشند.

طراحی سایت دفتر وکالت

 

مزیت های طراحی سایت دفتر وکالت طرح سون

پشتیبانی رایگان ابزار وردپرس اسلایدر لایر اسلایدر امکانات بسیار فراوان
پنل تنظیمات فارسی اسلایدر روولوشن اسلایدر دارای نمایش تیم و افراد سایت
فونت های فارسی نمایش تیم و گروه جذاب سرعت لود فوق العاده بالای صفحه
امکانات بسیار زیاد فرم تماس قابلیت نمایش نمونه کارها
سرعت و سئو بالا پوسته ای چند منظوره با دموهای زیبا و شیک پنل حرفه ای و فارسی شده
ایجاد گالری جذاب دارای انعطاف پذیری بالا دارای انیمیشن های فراوان
دارای نمایش وبلاگ به صورت شبکه ای و پازلی صفحه بندی پیشرفته سربرگ های متفاوت در موبایل و پی سی
اسلایدرهای 3 بعدی و لایه ای 13 الگو برای ساخت صفحات بیش از 250 گزینه در تنظیمات صفحه
کاملاً واکنشگرا مناسب کسب وکارهای مختلف دارای جدول قیمت گذاری رسپانسیو

 

سایت دفتر وکالت

 

کدنویسی استاندارد

یکی از ویژگی های بارز این طرح سون کدنویسی استاندارد و بهینه سازی شده است،که با استفاده از تکنولوژی HTML5 کدنویسی شده است و کدهای آن کاملا برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده است،که شما به راحتی می توانید از آن  استفاده کنید.

از دیگر قابلیت های خوب آن The7 پشتیبانی از زبان فارسی است که البته با کمی بومی سازی در بخش RTL برای شما عرضه شده است که شما به راحتی می توانید از این طرح در زبان فارسی استفاده کنید،ضمن اینکه بخش تنظیمات هم به صورت کامل فارسی شده است.

7 با تعدادی ادغام و افزونه دیگر مانند فرم تماس ۷، MailChimp و Google Maps همراه است. این یکپارچه‌سازی‌ها به شما امکان می‌دهد تا عملکردهای دیگری مانند انتخاب ایمیل، فرم‌های تماس و نقشه‌های مکان را به وب‌سایت خود اضافه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طراحی سایت دفتر وکالت طرح سون”