Untitled design7
browser new

تحلیل و بررسی سئو سایت

خدمات سئو سایت بررسی وضعیت فعلی سایت است. به طور کلی عواملی مانند کیفیت محتوا، تعداد بک لینک های فعلی، صفحات زامبی و … در نتیجه سئو سایت تاثیر می گذارد.به همین دلیل باید وضعیت فعلی سئو سایت را تحلیل کرده.

rocket new

طراحی استراتژی سئو سایت

در گام بعدی باید یک استراتژی یا یک برنامه درست برای انجام مراحل سئو تدوین نمود.

برای این کار باید رقبای کسب و کارتان، مخاطبان سایت، میزان بودجه ای که برای سئو در نظر گرفته اید و هر آنچه وب سایت شما نیاز دارد را مشخص شود

vector document new

سئو تکنیکال سایت

یکی از اقداماتی که در زمینه خدمات بهینه سازی سایت انجام می شود، سئو فنی و تکنیکال سایت است. منظور از سئو فنی سایت، بهینه سازی url صفحات، از بین بردن لینک های شکسته، بهینه سازی کدنویسی ، بهینه سازی سرعت سایت و … است.

shop new 1

سئو داخلی و خارجی سایت

یکی از مهمترین اقدامات در زمینه سئو داخلی، تولید محتوا است که باید بر اساس کلمات کلیدی حوزه کاری شما انجام شود. علاوه بر این، ساخت بک لینک های معتبر نیز از جمله مهم ترین اقدامات سئو خارجی سایت است که تاثیر زیادی در رتبه سایت دارد.

سئو یا SEO چیست؟

مجموعه اقدامات هوشمندانه ای که طبق آخرین الگوریتم های گوگل، به منظور افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو، بر روی یک وب سایت پیاده میشود را سئو یا بهینه سازی سایت می گویند. خدمات سئو و بهینه سازی سایت در واقع باعث می شود، رتبه و تعداد بازدیدکنندگان وب سایت افزایش یافته و در نتایج گوگل و سایر موتورهای جستجو بهتر نمایش داده شود.

چرا به سئو سایت نیاز داریم؟

تا به امروز سئو بهترین و متخصص ترین روشی است که به کسب وکارهای کمک کرده تا در نتایج موتورهای جستجو نشان داده شوند. موتورهای جستجو دارای درک و فهم نمی باشد و با توجه به معیارهای که از قبل برای آنها تعیین شده است داده های سایت ها را بررسی کرده از میان انبوه سایت ها آن وب سایتی را که از کیفیت و محتوای بهتری برخوردار می باشد را انتخاب کرده و در نتایج جستجو گوگل برای کاربران آن سایت را نمایش می دهد.

سئو به شما کمک می کند تا محتواهای تولید خود را بر اساس فهم و درک موتورهای جستجو تولید کرده و کیفیت آن ها را نیز مشخص می کند و محتوای جامع و مفیدی را در اختیار مخاطبین می گذارد.

چرا نباید به سئو به عنوان یک راهکار کوتاه مدت نگاه کنیم؟

سئو به هیچ عنوان یک راه حل کوتاه مدت نیست. اگر فکر می‌کنید که با راه‌‌اندازی یک وب‌سایت به درآمد و فروش سریع می‌رسید باید بدانید که این یک خیال باطل است و سئو فرآیندی زمان بر است. خودتان را یک لحظه جای گوگل قرار دهید‌؛ چرا باید سایتی که مدت‌ها رتبه خوبی برروی یک عبارت داشته و مخاطبانی که گوگل هم به آن می‌فرستد راضی هستند جای خود را به سایت ‌شما بدهد؟ اگر این سوال را به صورت منطقی پاسخ دهید، قطعا متوجه اصل مطلب خواهید شد. از طرفی بهتر است بدانید که اگر قصد دارید در کوتاه مدت با استفاده از سئو و گوگل بقای کسب و کار اینترنتی خود را حفظ کنید، قطعا بیزنس شما نابود خواهد شد. سئو به هیچ عنوان نمی‌تواند در کوتاه مدت به شما نتیجه ملموسی را بدهد. بدون شک ماه‌ها طول می‌کشد تا بتوانید برروی عبارات هدفتان در گوگل رتبه بگیرید و سپس از آن به درآمد برسید. 

چه تضمینی برای رسیدن به رتبه 1 گوگل دارید؟

یکی از مهمترین درخواست های کارفرما ارائه تضمین برای رسیدن به رتبه 1 در کلمات کلیدی هدف است در حالیکه این کار کاملا اشتباه و حتی غیرقانونی است. هیچ تضمینی برای تعیین دقیق رتبه شما در بازه زمانی مشخص وجود ندارد چرا که اطلاعاتی از آپدیت های بعدی گوگل و میزان فعالیت رقبا در دست نیست. در واقع ارائه تضمین به کارفرما شانس پذیرش پروژه را افزایش میدهد ولی همانطور که خود گوگل نیز بارها اعلام کرده است این روش نوعی از کلاه برداری است.

آنچه در باره سئو وب سایتتان باید بدانید

تاثیر رفتار کاربران بر سئو سایت چیست؟

رتبه بندی سایت ها در موتور های جستجو به شدت تحت تاثیر رفتار کاربران قرار دارد و کاربران نقش موثری در ماندگاری رتبه های یک سایت دارند.

الگوریتم های جدید گوگل مخصوصا الگوریتم RankBrain پیوسته در حال آنالیز و بررسی رفتار کاربران هنگام جستجو هستند و متناسب با رفتار آن ها رتبه بندی های سایت را انجام می دهند. موتورهای جستجو (گوگل) به انتخاب کاربران هنگام جستجوی یک کوئری توجه ویژه ای دارند. هنگامی که کاربری در گوگل جستجو می کند، گوگل در هر صفحه یک الی ده نتیجه مرتبط به او پیشنهاد می دهد. این کاربر هست که تصمیم می گیرد روی کدام گزینه کلیک کند. ممکن است تعداد کلیک بیشتری روی یک سایتی که رتبه پایین تری نسبت به سایت دیگر دارد انجام شود، در این صورت گوگل تصمیم می گیرد جایگاه سایتی که بیشتر کلیک می خورد را بهبود بدهد و به نتایج بالاتر انتقال دهد.

در صورتی که کاربر بلافاصله پس از ورود به صفحه از یک سایت، آن صفحه را ترک کند و برای مشاهده اطلاعات موردنیاز خود به سایت های دیگری وارد شود، گوگل یک امتیاز منفی را برای این سایت در نظر می گیرد چرا که این سایت نتوانسته است در کوئری موردنظر کاربر، اطلاعات مفید و کاملی را به وی ارائه دهد.

با سئوی وب سایت، اعتبار کلی سایت افزایش یافته و در نتیجه با بهبود رتبه شما در گوگل، بیشتر هم دیده خواهید شد

با سئوی وب سایت، اعتبار کلی سایت افزایش یافته و در نتیجه با بهبود رتبه شما در گوگل، بیشتر هم دیده خواهید شد

با سئوی وب سایت، اعتبار کلی سایت افزایش یافته و در نتیجه با بهبود رتبه شما در گوگل، بیشتر هم دیده خواهید شد

با سئوی وب سایت، اعتبار کلی سایت افزایش یافته و در نتیجه با بهبود رتبه شما در گوگل، بیشتر هم دیده خواهید شد

سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو نظیر گوگل

مفهوم سئو چیست؟

اگر بخواهیم به زبان بسیار ساده بگوییم که سئو چیست پاسخ آن به این صورت خواهد بود که سئو سایت به مجموعه ای از فعالیت هایی که برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو انجام می شود سئو سایت گفته می شود. در واقع تمامی کارهایی که شما برای رتبه گرفتن سایت در موتورهای جستجو انجام می دهید سئوی سایت یا همان بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو نام دارد.

سئوی کلاه سفید چیست؟

به تمامی فعالیت هایی که قانونی و تماما طبق استاندارد های گوگل برای سئوی سایت انجام می شوند سئوی کلاه سفید می گویند. در سئوی کلاه سفید تمامی فعالیت ها بر اساس استاندارهایی است که گوگل برای بهینه سازی سایت مشخص کرده است و حتی کوچکترین تداخلی با قوانین گوگل ندارد.

سئوی کلاه سیاه چیست؟

سئوی کلاه سیاه دقیقا برعکس سئوی کلاه سفید است و کاملا با استانداردهای گوگل در تضاد است . در تکنیک های سئوی کلاه سیاه از روش هایی استفاده می شود که اگر گوگل متوجه شود بدون شک سایت شما در آن کلمه کلیدی که از سئوی سیاه برای رتبه گرفتن در آن استفاده کرده اید را پنالتی می کند. لینک سازی PBN یکی از تکنیک های کلاه سیاه است که اگر در اجرای آن به درستی عمل نکنید بدون شک شامل جریمه های گوگل خواهید شد.

سئو وردپرس چیست؟

به تمامی کارهایی که برای بهینه سازی یک سایت وردپرسی در موتورهای جستجو انجام می شود سئو وردپرس می گویند اگر سایت تان وردپرسی است و می خواهید آن را به صورت کامل بهینه سازی کنید حتما با ما تماس بگیرید.

svgexport 6