اپلیکیشن موبایل اندروید و ios 

آیا میخواید سایت شما همیشه بروز باشد ؟

امروزه بسیاری از افراد برای انجام فعالیت هایی مثل وبگردی، خرید اینترنتی از موبایل استفاده می کنند. با توجه به افزایش روز افزون اپلیکیشن ها وجود اپ سایت برای کسب و کارهای پر ترافیک ضروری است. هر نوع سایتی که دارید از سایت فروشگاهی گرفته تا شرکتی نسخه اپلیکیشن آن باعث افزایش رضایت کاربران می شود. در مستر وب دیزاین بعد از خرید سایت خود میتوانید اپلیکیشن اندروید و ios هم داشته باشید. و جالب تر اینکه زمانی که مصولات را داخل سایت خود به روز میکنید ، بخش محصولات اپلیکیشن شما اتوماتیک به روز خواهد شد . یعنی سایت و اپلیکیشن اندروید و ios همواره یکی خواهند بود .

طراحی اپلیکیشن موبایل
main img ios

اپلیکیشن فروشگاهی

خرید دائمی

100% هماهنگ برای انتشار در مارکت ها

طراحی دلخواه صفحه اصلی

ارسال بینهایت نوتیف رایگان

اینجا کلیک کنید
main img 2

اپلیکیشن فروشگاهی

خرید دائمی

100% هماهنگ برای کافه بازار و گوگل پلی

طراحی دلخواه صفحه اصلی

ارسال بینهایت نوتیف رایگان

اینجا کلیک کنید
main img

اپلیکیشن فروشگاهی

خرید دائمی

100% هماهنگ برای کافه بازار و گوگل پلی

طراحی دلخواه صفحه اصلی

ارسال بینهایت نوتیف رایگان

اینجا کلیک کنید
main img ios

اپلیکیشن فروشگاهی

خرید دائمی

100% هماهنگ برای کافه بازار و گوگل پلی

طراحی دلخواه صفحه اصلی

ارسال بینهایت نوتیف رایگان

اینجا کلیک کنید
Untitled design9

آیا داشتن اپلیکیشن برای هر کسب و کاری مناسب است؟

مزایای داشتن اپلیکیشن زیاد است چون اپلیکیشن نوعی کانال ارتباطی با مخاطب محسوب می‌شود. اما باید کسب و کار و مخاطب خود را بررسی کنید تا بدانید آیا این کانال ارتباطی برای او مناسب است یا نه؟ برای این منظور می‌توانید رفتار مشتری را بررسی کنید تا بدانید نحوه حضور او در اینترنت به چه شکل است و بیشتر با کدام کانال‌های ارتباطی راحت‌تر است. بعضی از افراد اطلاعات مورد نیاز خود را با کامپیوتر و از طریق مرورگرهای اینترنت جستجو می کنند (به نوعی وب گردی می‌کنند) و در مقابل افرادی وجود دارند که دوست دارند محتوای مورد نظر خود را در دسترس و به صورت یک برنامه در موبایل خود داشته باشند. ما در مستر وب دیزاین هم اپلیکیشن اندروید و هم اپلیکیشن ios را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم

اهمیت داشتن اپلیکیشن موبایل برای معرفی برندتان

اکثر کسب و کارهای موفق و پرمخاطب، اپلیکیشن هم دارند. چون برای آن‌ها، ارتباط نزدیک با مخاطب و در ذهنِ او ماندن مهم است. همانطور که قبلا هم گفتیم، نصب شدن یک اپلیکیشن در گوشی مخاطب، یعنی بیشترین ارتباطِ ممکن بین کسب و کار و مشتری. از برنامه‌های موبایلی می‌توانید برای بازاریابی اینترنتی کسب و کار خود و جلب توجه مخاطبان به برند، به خوبی استفاده کنید. مثلا می‌توانید اخباری در مورد موضوعات مرتبط منتشر کرده یا اطلاعیه‌های مطبوعاتی ارسال کنید. داشتن اپلیکیشن به شما امکان دریافت بازخورد از کاربران می‌دهد. شما می‌توانید از طریق اپ موبایل نظرسنجی انجام داده و به کاربران خود اجازه دهید تا آزادانه نظرات مثبت و منفی خود را بازگو کنند.
service img 1 pdlmnkatu8q3877ow4m6b7ha03ing5q5u4t79tcdg0 1

داشتن اپلیکیشن فروش شما را افزایش می‌دهد؟

با داشتن اپلیکیشن فروشگاهی، ارتباط شما با مشتری بسایر نزدیک‌تر می‌شود چون به طور دائمی در برابر چشمان او و در صفحه گوشی همراهی که همیشه همراه او است، قرار دارید.

  • اعلان‌های تبلیغاتی، تخفیف و جایزه
  • انواع نوتیفیکیشن مثل اطلاع سانی اجناس جدید
  • ارتباط مستقیم با کلیه کاربرانی که برنامه شما را نصب کرده‌اند
  • امکان خرید و پرداخت از طریق موبایل

بله تمام اپلیکیشن ها قابلیت انتشار را دارند زیرا به صورت نیتیو هستند و بر اساس قوانین مارکت ها هستند. شما برای انتشار باید در آن مارکت عضو شوید و اپ خود را منتشر کنید. پکیج نیم اپلیکیشن نیز به نام خود شما است که به راحتی میتوانید به نام خودتان انتشار بدهید

بله روند ساخت کاملا به صورت خودکار است و بعد از خرید شما باید موارد مورد نیاز آن را وارد کنید تا بتوانید اپ خود را بسازید

بعد از خرید باید درخواست ساخت بزنید که حدود 2 دقیقه زمان میبرد تا اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید و بعد از آن اپلیکیشن باید ساخته شود. ساخت اپلیکیشن اگر فرد دیگری در صف نباشد، حدود 10 دقیقه زمان میبرد.

کاربرد اپلیکیشن یا وب‌سایت چگونه خواهد بود؟

به طور معمول اپلیکیشن‌ها برای انجام کارهای پرتکرار و کاربردی مانند بازی، سفارش خرید، شبکه‌های اجتماعی و سایر کارهای پر تکرار استفاده می‌شوند در حالی که وب‌سایت‌ها این گونه نیستند. برای درک این مورد باید رفتار کاربران‌تان را بررسی کنید. باید به این نکته توجه کنید که آن‌ها کار با وب‌سایت یا اپلیکیشن را ترجیح می‌دهند. انجام این کار نیز از طریق تحقیقات یا تحلیل رفتار مشتریان امکان‌پذیر است. اگر رقبای شما اپلیکیشن ندارند پس شما یک اپلیکیشن بسازید. سعی کنید چیزی بیشتر از آنچه آن‌ها دارند داشته باشید. اما به خاطر داشته باشید که باید از ایجاد آن یک هدف داشته باشید و یا خلق ارزش جدید کرده باشید و در آن فعالیت معنادار انجام دهید. این کار موجب می شود یک مزیت رقابتی در قبال رقبایتان ایجاد کنید و خود را در چشم مشتریانتان قدرتمند تر و بزرگتر نشان دهید.

مزایای استفاده از اپلیکیشن

آمار نشان می‌دهد که هر ایرانی به صورت میانگین، دو ساعت از زمان خود را صرف کار با گوشی تلفن همراهش می‌کند. البته در نگاهی واقع‌بینانه اغلب کاربران در این مدت، از تعدادی اپلیکیشن محدود که عمدتاً شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان هستند استفاده می‌کنند، اما بطور کلی کاربران در طول روز ده‌ها بار قفل گوشی خود را می‌گشایند و صفحه اول حاوی اپلیکیشن‌های متعدد گوشی خود را بالا و پایین می‌کنند! بنابراین حتی اگر برنامه شما جزو اپلیکیشن مورد نیاز روزمره کاربران نباشد، شانس دیده شدن مداوم توسط کاربران را از دست نداده‌اید. روزانه چندین بار دیده شدن توسط کاربران هدف، موقعیتی خاص و منحصر به فرد است که کمتر روشی در تبلیغات می‌تواند آن را فراهم سازد. حتی اگر اپلیکیشن‌های کسب و کار در همان لحظه مورد استفاده کاربر قرار نگیرد یا حتی کاربر فراموش کرده باشد که چرا اپلیکیشن را نصب کرده، مشاهده متعدد آیکون برند شما یک تصویر ذهنی از شما در ذهن او ایجاد می‌کند، در نتیجه هرگاه نیاز به خدماتی مشابه کسب و کار شما داشته باشد، قطعاً اولین انتخاب شما هستید. به همین دلیل است که انتخاب بسیاری از شرکت ها طراحی اپلکیشن خدماتی است.

آیا کاربران شما بیش از ۵ بار در روز به شما سر می زنند؟

اگر فکر می‌کنید که کاربران شما چند بار در روز از اپلیکیشن شما استفاده می‌کنند منطقی‌تر است که با اپلیکیشن موبایل شروع کنید. در این حالت دسترسی برای کاربران شما راحت‌تر، سریع‌تر است و می‌توانید با ارسال نوتیفیکیشن کاربران خود را به‌روز نگه دارید. بازی‌ها، یادداشت‌ها، ساعت، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و… از جمله مواردی هستند که توصیه می‌شود برای آن‌ها اپلیکیشن اندروید و ios تهیه شود چون کاربر نیاز دارد در طول روز چندین بار با این اپلیکیشن‌ها تعامل داشته باشد و می‌خواهد این تعامل بدون تاخیر باشد. تصور کنید که مجبور بودید هر بار برای استفاده از فیس‌بوک یا اینستاگرام مرورگر وب را باز کنید و یوزر و پسوورد خود را وارد کنید.