خدمات مستر وب دیزاین

فروشگاه اینترنتی خرید وب سایت مستر وب دیزاین دارای چندصد وب سایت آماده میباشد که شما با توجه به کسب و کار خود ، سایت مورد نظر را انتخاب کرده و یا از تیم مشاوره مستر وب دیزاین مشاوره رایگان بگیرید .

 

 

ما خدمات منحصر به فردی را به شما ارائه می دهیم که به رشد کسب و کار شما کمک می کند.

info mrweb

طراحی سایت

طراحی اپلیکیشن

سئو و بهینه سازی

تولید محتوا

html css learn

پشتیبانی 24 ساعته

مشاوره رایگان

ما در مستر وب دیزاین همراه همیشگی شما هستیم

همکاری با ما به معنای دسترسی شما به تجربه و دانش جمعی از متخصصین است که از مرحله خلق ایده تا فروش در کنار شما خواهد بود. در مستر وب دیزاین هاست و دامنه نیز به صورت هدیه به شما تقدیم می شود. اما شما می تواند به صورت جداگانه هاست و دامنه را از شرکت دیگری تهیه نماید.

طراحی سایت اختصاصی در مستر وب دیزاین

طراحی سایت اختصاصی دقیقا به چه معنا است و چه تفاوتی با طراحی سایت با قالب آماده دارد؟ منظور از طراحی سایت اختصاصی این است که شرکت طراح سایت تمامی کدهای لازم جهت راه اندازی یک وب سایت را از ابتدا می‌نویسد و آن را به طور اختصاصی به گونه ای که هیچ شرکت دیگری آن را در اختیار ندارد به شما ارائه می‌دهد. بنابراین اگر شما قصد دارید تا یک سایت با ایده های کاملا جدید داشته باشید باید با تیم مشاوره مستر وب دیزاین تماس بگیرید و یا از طریق ارسال تیکت درخواست خود را ثبت کنید و طراحی سایت اختصاصی خود را سفارش بدهید

سئو در مستر وب دیزاین

با مشاوره سئو سایت تان را با مناسب ترین قیمت سئو خواهید کرد. با بهره گیری از خدمات مشاوره ای سئو به صورت ماهانه یا هفتگی برنامه کاری خود را دریافت خواهید کرد تا از ایرادات و نقاط قوت و قوت سایت خود مطلع و بهترین راهکار های بهبود سئو سایت را در اختیار خواهید داشت.

تولید محتوا ی مخاطب محور در مستر وب دیزاین

محتوا بخش بزرگی از زندگی روزمره شما است. اجتناب از آن دشوار بوده؛ اما چرا به دنبال آن هستید؟ محتوا ما را آگاه می‌کند، به سؤالاتمان پاسخ می‌دهد، سرگرممان می‌کند، باعث می‌شود لبخند بزنیم، در تصمیم گیری راهنماییمان می‌کند و…. اگر نمیدانید برای وب سایت خود چگونه تولید محتوا انجام دهید و هیچ سوژه ای برای تولید محتوا ندارید ، با تیم تولید محتوای مستر وب دیزاین تماس بگیری و یا با ارسال تیکت در سایت ما درخواست خود را ثبت کنید

service img 1 pdlmnkatu8q3877ow4m6b7ha03ing5q5u4t79tcdg0 1

خدمات پشتیبانی انواع سایت ، فروشگاهی ، خدماتی

وبسایت شما بیانگر نوع کسب و کار و خدمات شماست. زمانیکه طراحی سایت شما به پایان می رسد تازه شروع تعهد ما می شود و اگر بگوییم خدمات بروزرسانی و پشتیبانی سایت به اندازه طراحی سایت مهم و ضروری می باشد بیراه نگفته ایم تیم تخصصی و حرفه ای خدمات پشتیبانی سایت مستر وب دیزاین معتقد است که پایان طراحی سایت ، شروع خدمات پشتیبانی بوده و برای حل و بررسی مشکلات فنی، رونق کسب و کار و رقابت در فضای آنلاین به خدمات پشتیبانی نیاز پیدا خواهید کرد.

از این رو ما در اینجا سریعترین و باکیفیت ترین خدمات پشتیبانی سایت را به شما ارائه خواهیم داد.

انواع پشتیبانی سایت چیست؟

پشتیبانی فنی سایت    پشتیبانی محتوایی

پشتیبانی فنی سایت:

هر سیستم نرم افزاری تحت وب، نیازمند نگهداری و بروز رسانی برای عملکرد بهتر است و وب سایت نیز از این امر مستثنا نیست. یک وب‌ سایت حتی با بهترین طراحی اولیه نیز نیازمند خدمات پشتیبانی سایت است، که شامل بخش های مختلفی می شود. یکی از این بخش ها پشتیبانی فنی است؛ ممکن است سایت بعد از مدتی با خطاها و باگ هایی مواجه شود، وجود این خطا ها تاثیر منفی روی سئو سایت شما داشته و منجر به از کاهش رتبه شما در نتایج جستجو می شود، یا شاید بعد از مدتی به این نتیجه برسید که قالب و ظاهر سایت شما کارآمد و کاربرپسند نیست و بخواهید آن را تغییر دهید.

یا سرعت بارگذاری سایت شما کند شده و نیازمند بررسی است. مورد دیگری که در مدت زمان پشتیبانی حتما می بایست توسط شرکت پشتیبان سایت انجام شود، ایمن سازی و انجام به روز رسانی های لازم در سایت است. معمولا با تغییر تکنولوژی وطی گذر زمان، حفره های امنیتی و مشکلات سایت خود را نشان می دهند، که لازم است به روز رسانی کدها صورت پذیرد تا در آینده وب سایت دچار مشکلات امنیتی و بهینه سازی نگردد. در پشتیبانی سایت وردپرسی، این به روز رسانی ها، اهمیت بیشتری دارد. هسته وردپرس کاملا ایمن است، اما شما برای استفاده از ویژگی ها و امکانات بیشتر، نیازمند نصب پلاگین های مختلف روی سایت خود هستید، بیشترین نفوذ هکرها به سایتهای وردپرسی از طریق افزونه هاست، باید با بروز رسانی به موقع آنها، سایت خود را ایمن کنید.

پشتیبانی محتوایی :

به کلیه کارهایی گفته می شود که ارتباط مستقیم به تولید محتوا دارد. مثل: قرار دادن مقاله در سایت، تنظیم و تولید محتوا برای صفحات مختلف سایت و مواردی از این قبیل.

اهمیت پشتیبانی سایت

شاید بارها ان سوال را ازخود بپرسید، چرا اصلا وب سایت خودمان را بروز رسانی کنیم؟؟ پاسخ این ساده است و اگر بخواهیم با ذکر یک مثال توضیح می دهیم، شما یک فروشگاه را در نظر بگیرید، فردی که به عنوان مشتری (بازدید کننده در سایت) وارد مغازه می شود، با دیدن محصولات جدید، بیشتر به خرید اجناس جدید ترغیب می شود و بر عکس اگر مغازه دار محولات خود را در فروشگاه بروز رسانی نکند، رفته رفته مشتریان خود را از دست خواهد داد.

وب سایت ها نیز دقیقا به همین شرایط بوده و بازدید کننده گان پس از چند بار ورود و مشاهده سایت شما، در صورت عدم بروز رسانی محتوا و مطالب سایت، از آن خسته شده و به وب سایت شما برنخواهد گشت.

اهمیت پشتیبانی سایت برای موتور های جستجو

بروزرسانی سایت یکی از مهمترین موارد می باشد که در رتبه بندی سایت ها در نتایج جستجو تاثیر زیادی دارد . اخیرا موتورهای جستجو اهمیت و اولویت زیادی به این مسئله اختصاص داده اند و آن را به یکی از معیار های رتبه بندی سایت ها قرار داده اند. پس علاوه بر جذب بازدیدکننده می توانید در نتایج هم بیشتر دیده شوید و خدمات و محصولات خود را راحتر بفروش برسانید

با ورود به سایت مستر وب دیزاین و عضویت در سایت ما با شماره موبایل خود به خانواده بزرگ مستر وب دیزاین بپیوندید سپس بر اساس سلیقه خود و یا راهنمایی تیم مشاوره ما بهترین سایت برای کسب و کار خود را انتخاب کنید و بعد از سه روز کاری شما یک سایت آماده در بستر اینترنت دارید.

حتما می‌دانید که هر علمی مانند اقیانوسی است که هیچ پایانی ندارد و شما هر چیزی که در مورد آن بدانید کم است. طراحی سایت نیز از این قانون مستثنی نیست  پس برای اینکه بتوانید در کسب و کار اینترنتی خود موفق باشید حتما حتما نیاز به متخصص در این زمینه دارید که ما در مستر وب دیزاین با تجربه و دانش خود این مسیر را برای شما هموار میسازیم تا در کار خود موفق شوید

تیم پشتیبانی مستر وب دیزاین تا شش ماه به صورت رایگان پشتیبانی فنی سایت را به عهده دارند، پشتیبانی فنی سایت شامل به روز رسانی فنی و امنیت سایت که بسیار مهم و حیاتی است می باشد. در صورت تمایل شما برای پشتیبانی سالانه سایت ، قراردادی بین مستر وب دیزاین و کارفرما منعقد میشود .

محتوا همان چیزی است که هر روز با آن سر و کار دارید؛ کلیپ‌های خنده‌دار یا عکس و توضیحات محصول که در اینستاگرام می‌بینید، پادکست که موقع برگشتن از دانشگاه در تاکسی گوش می‌دهید، ویدیوهای آموزشی در آپارات یا یوتیوب که تماشا می‌کنید، کتاب‌های دیجیتال که در موبایل یا کامپیوتر می‌خوانید و در نهایت همین مقاله که حالا در حال خواندن هستید همه محتوا حساب می‌شوند.پس هر چیزی که در دنیای دیجیتال می‌بینید، می‌شنوید یا می‌خوانید به نوعی محتوا حساب می‌شود

تولید محتوا انواع گوناگونی دارد از جمله محتوای متنی ، محتوای تصویری ، محتوای تعاملی ، محتوای ویدئویی ، پست­های وبلاگ ، کتاب الکترونیکی ، نقد و بررسی ، صفحه راهنما و قوانین محتوا ، ایجادی مخاطب ، مقایسات منابع و ماخذ سوالات متدوال و ، مدارک و جوایز و …

اگر خیلی ساده بگوییم، بازاریابی مبتنی بر محتوا برای هر کسب‌وکاری که بتواند محتوای مفید و با کیفیت تولید کند ضروری است.این که تولید محتوا در چه ابعاد و چه کانال‌هایی نیاز است بستگی به موضوع کسب‌وکار، نوع محصول یا خدمات و از همه مهم‌تر زمان و هزینه لازم دارد.

image2 home1