طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی (فروشگاه اینترنتی) در واقع ایجاد مسیری است که از طریق آن کاربر در کوتاهترین زمان به اطلاعات و قیمت کالا ومحصول مورد نظرش دسترسی یافته و سپس براحتی بتواند کالا را سفارش داده و یا از طریق اینترنت خریداری نماید.بدلیل نوع کاربرد متفاوت و پیچیده گی های امر فروش، طراحی وب سایت فروشگاهی متفاوت از یک وب سایت معمولی است و نیاز است نکات زیادی در مورد آن رعایت شود.

طراحی سایت فروشگاهی در مستر وب دیزاین با آخرین متدها و در بالاترین سطح کیفیت با ساختاری قابل توسعه انجام می شود. فروش 24 ساعته، فروش بدون محدودیت جغرافیایی و افزایش محبوبیت برند با یک فروشگاه اینترنتی معمولی دست یافتنی نیست.

طراحی سایت فروشگاهی
hire webkima 11

طراحی سایت فروشگاهی

svgexport 12

طراحی سایت شرکتی

پزشکی

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت آموزشی

طراحی سایت آموزشی

طراحی سایت مستر وب دیزاین

چرا باید سایت فروشگاهی داشته باشیم؟

هنوز می‌پرسید چرا باید سایت فروشگاهی داشته باشیم؟ چرا نه؟ خود شما آخرین بار چطور خرید کردید؟ احتمالا محصولی را در اینترنت جست‌وجو کردید، قیمت آن در سایت‌های مختلف را بررسی کردید، نظر افراد را خواندید، و نهایتا خریدتان را انجام دادید.

این پروسه‌های که شما هم بارها طی کرده‌اید، تبدیل به استاندارد انواع و اقسام خریدها شده. از محصولات سوپرمارکتی بگیرید تا پوشاک و لوازم الکترونیکی و …

پاسخ این سوال که اصلا چرا باید سراغ طراحی سایت برویم و چرا باید فروشگاه اینترنتی داشته باشیم در واقع بسی ساده و کوتاه است: افزایش فروش.

نمونه کارهای سایت های فروشگاهی